Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

Ετοιμάζοντας δωράκια

Καλημέρα στην μπλογκογειτονιά !!!

Ευχομαι να στε όλοι κ όλες καλά!
Εχουν αραιώσει οι αναρτήσεις μου, αλλα μπαίνω κατά διαστήματα κ σας παρακολουθώ!
Βρήκα χρόνο , πήγα κ με την αδερφούλα μου στην χειροτέχνικα, ψωνίσαμε διάφορα καλούδια κ γυρίσαμε πίσω να αρχίσουμε να τα αξιοποιούμε.
Ξεκινάμε λοιπόν να φτιάχνουμε τα πασχαλινά δωράκια μας σιγά σιγά!

Ενα κανδράκι για την μικρούλα Αλεξάνδρα με santoro girl!! Πόσο καιρό έψαχνα κ ηταν ολο σε ελλειψη..... τρελαίνομαι γι΄αυτα τα κοριτσάκια!!





Κρακελέ αυγουλάκια με ριζόχαρτο, ακρυλικα κ πατίνα..............παλι μικρά ραγίσματα μου έγιναν.... αντε να δω πότε θα πετυχω τα μεγάλα!






Ενα παλιο καθρεφτάκι πήρε νεα μορφή 





Αλλό ενα καδράκι για μια νεογέννητη πριγκίπισσα!



Καλή συνέχεια φιλαράκια μου!!! φιλια πολλα!








2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τα αυγουλάκια σου, Κωνσταντίνα!! Κι εγώ το ίδιο παράπονο έχω με το κρακελέ (δεν καταφέρνω μεγάλα σκασίματα). Που θα μας πάει? θα τα καταφέρουμε!!!!
    Μου άρεσε πολύ και το καθρεφτάκι σου!!
    Καλή συνέχεια με τα δωράκια που ετοιμάζεις!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι όμορφα δωράκια που ετοίμασες!
    καλό ΣΒ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!!