Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Πεταλούδες με Ξύλα θαλασσης


Δευτέρα 9/5/11

Πεταλούδες με ξύλα θαλάσσης




ΥΛΙΚΑ

  • Οικολογικό χαρτί
  • μικρά ξύλα θαλάσσης
  • συρματάκι
  • Παραμανα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Κόβουμε το σχήμα των φτερών της πεταλούδας επανω στο οικολογικό χαρτί. Εμένα μου αρεσε ενα με λουλούδια  απο τριαντάφυλλο μεσα.
Παίρνουμε το ξύλο θαλάσσης και προσαρμόζουμε τα φτερά ,και στερεώνουμε με συρματάκι. 

Παίρνουμε ενα κομματι σύρμα ,το στρίβουμε γυρω γυρω απο ενα μολυβι για να γινει σγουρο και το βαζουμε στο πάνω μερος του ξυλου για κεραίες.
Εγώ στο πίσω μερος , στα φτερά εβαλα λιγο ακομη συρματάκι για να μπορώ να το στερεώσω στην κουρτίνα , μπορούμε ομως να βαλουμε και μια παραμανα.














    7 σχόλια:

    1. Πολύ καλή ιδέα για να αξιοποιήσουμε τα ξυλάκια που μαζευουμε!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΙΔΕΑ....ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ!
      ΦΙΛΙΑ Χ 2

      Υ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ...

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Άλλος ένας λόγος για να καλοκαιριάσει επιτέλους!!!Βόλτες στην πιο κοντινή παραλία για material searching!!!
      Υπέροχη η ιδέα σου!Καλώς σε βρήκαμε!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. Σας ευχαριστώ κορίτσια !!

      Craft Fairies καλώς ήρθες στο blogοσπιτάκι μου!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. Τέλεια ιδέα!!! Κι έχω τόσα πολλά ξυλάκια....
      Πολλά φιλιά!!!

      Υ.Γ. Αναρωτιέμαι αν έλαβες το πάκετο μου... στην courier μου ζητούσαν κάποιο τηλέφωνο σου, αλλά δεν γνώριζα... ενημέρωσε με!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    6. Ωχ Κική μου , μην μου λες τέτοια.. και το περιμενω πως και πως...ελπίζω να μην χάθηκε. Παω να σου στειλω το τηλ. μου! Φιλιά!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή

    Καλώς ήρθατε!!