Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

ΕΚΘΕΣΗ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ

 


ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
 
8 – 13 Ιουνίου
Έκθεση Εικαστικών τμημάτων Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού Δήμου Αγίων Αναργύρων Καματερού
Αίθουσα εκθέσεων Πολιτιστικού Κέντρου «Σπύρος Αποστόλου»
Ηρώων Πολυτεχνείου 39 & Αρετής, Άγιοι Ανάργυροι, 13561, ΑΤΤΙΚΗΣ
Εγκαίνια Παρασκευή  8 Ιουνίου, ώρα 7.00 μμ. Ώρες λειτουργίας  15.00 – 21.00
 
 
Θα πάρω κι εγώ μέρος στην έκθεση στο τμήμα της Κεραμικής!!!
φιλιααααααά
 

7 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία στην έκθεσή σας Κωνσταντίνα!...Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλή επιτυχία γλυκειά μου!!!Είμαι μακρυά, αλλιώς θα ήθελα να έρθω...φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κωνσταντίνα καλησπέρα,δεν φανταζόμουν οτι είμαστε τόσο κοντά(εννοώ στην γειτονιά της Αθήνας)εγω μένω στο Ίλιον την Τρίτη το βράδυ θα έρθω μάλλον Αθήνα θα προσπαθήσω να έρθω,καλή επιτυχία φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eυχαριστώωωω!!!
    Πηγαμε σημερα και στήσαμε τα έργα μας στους πάγκους! Τελικά παρόλο που οι προσκλήσεις λενε μεχρι την άλλη Παρασκευή μας είπαν ότι θα τα μαζέψουμε την επόμενη Τετάρτη μετά τις 5. Μαλλον λογω εκλογών . Οπότε κορίτσια όσες θέλετε να δείτε κεραμική/ζωγραφική/ψηφιδωτό/κόσμημα / κατασκευή μάσκας και κούκλας / βιτρώ να ξέρετε ότι η εκθεση θα΄ναι μέχρι την Τετάρτη! φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΟΥ!!!!ΘΑ ΔΩ ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΤΟ ΣΚ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μεχρι τι νουμερακι βγαινουν τα παπουτσακια? πανεμορφα καθως και ολα σου τα εργα!! καλη συνεχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!!