Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Το ποδήλατο




Καλημέρααααα
ξεκινάω την σημερινή ανάρτηση με το τραγουδάκι απο τον αγαπημένο Μακεδόνα!!

Αυτές τις μέρες πέρασα δύσκολα...ζωή ποδήλατο κανονικά!χαχχαχαα Ενας κολικός νεφρού με τσάκισε ! μου το ελεγαν οτι ειναι απίστευτος ο πόνος αλλά το πόσο δυνατός είναι δεν μπορούσα να το φανταστώ! ΟΚ!! το μάθαμε /το ζήσαμε και αυτο!
Εχω κανονισει να πάω για λιθοτριψία γιατί είναι και λίγο μεγαλούτσικη η ...κοτρώνα μου και απ΄οτι μου ειπαν δεν θα φύγει απο μόνη της! αχχχχχχχχ!!
Τι να κάνω , θα το ξεπεράσω ΚΑΙ αυτο! υπομονή....

Για να μπω τώρα στο θέμα της σημερινής ανάρτησης σιγά σιγά!
Αλλο ένα ρολογάκι για την φιλανθρωπική έκθεση που ετοιμάζουν οι Χρυσομέλισσες.
Επιλογή χαρτοπετσέτας
 
Αποφάσισα να κάνω ένα ρολογάκι για κουζίνα. Τι άλλο λοιπόν απο επιλογή μιας χαρτοπετσέτας με τον ...master chef!
Αυτο που σκεφτόμουν όμως ήταν πάνω σε τι σχήμα να γινόταν το ρολόι μου , να ναι λιγο πιο πρωτότυπο........... και στην απόφασή μου με βοήθησε η συγκεκριμένη χαρτοπετσέτα.
Με την βοήθεια του super ξάδερφου Σπύρου (α, ρε Σπύρο χρυσοχέρη!!!) ο οποίος μπήκε πάλι στον κόπο να κάνει τα χατήρια της  ξαδερφούλας του, έκοψε κοντρα πλακέ σε σχήμα....τι αλλο? ποδήλατο!!
Απο εκεί και πέρα τα υλικά μας γνωστά. Αστάρωμα, decoupage, ακρυλικά και κρακελε!



Kαι μιας και θα ΄ναι για κουζίνα ....ας βάλω και ένα μικρό ημερολόγιο και στην μικρή ρόδα .
Πως σας φαίνεται???




Κορίτσια παραλαμβάνετε και αυτό!
φιλιά και καλό ΣΚ!!


 

20 σχόλια:

  1. Μπράβο κοριτσάκι μου, πολύ ωραίο έγινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΟΛΑ ΑΝΕΨΟΥΔΙ ΜΟΥ-ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α πα πα!!!!! Δεν υπάρχει χειρότερος πόνος.... κάνε λιθοτριψία να ησυχάσεις!!!! Περαστικά σου!!!! Για το ρολόι τι να πω... απλά τέλειο!!!!! Καλά ο ξάδελφος είναι πολύτιμος!!!!! Το ρολογάκι σαν ποδηλάτισσα μάλλον πρέπει να το αποκτήσω εγώ!!!χα!χα! Πολλά φιλιά καλό Σ/Κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περαστικά σου Κωνσταντίνα μου , είναι έντονος πόνος το πέρασα , λιθοτρίφτηκα και εγώ , έφυγε και η κοτρώνα μου !
    Το ρολόι σου είναι τέλειο !!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΕΡΝΑΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΩΡΑ!!!!
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΝΕΡΟ!!!
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!!!
    ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟΓΑΚΙ;
    ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΟΛΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ Ρενάκι κι εσύ!! δεν παλεύεται μιλάμε ! εγω εχω θέμα και με το νερό, γενικώς δεν πίνω πολύ....αλλά προγραμμάτισα να πάω να την λιθοτρίψω γιατί εμενα ειναι 1cm!

      Διαγραφή
  6. Τέλειο το ρολόι σου, Κωνσταντίνα μου! Πολύ έξυπνη ιδέα!!και μπράβο και στον ξάδελφο Σπύρο!
    Περαστικά σου, αλλά μην την αμελήσεις την κοτρώνα. Να πάς για την λιθοτριψία το συντομότερο, μη τυχόν και σε ξαναπιάσει κολικός!!! Τα πέρασε ο άντρας μου ...
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κωνσταντίνα μου περαστικά σου!...εύχομαι γρήγορα κι`εύκολα ν`απαλλαγείς από την κοτρώνα σου!..έχει και κάτι βότανα που βοηθάνε...
    Το ρολόι σου Κωνσταντίνα έγινε πολύ όμορφο!..κι`εχει και διπλή χρήση!..Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταπληκτικό το ρολόι - ημερολόγιο - ποδήλατο !!!
    Πολύ ωραία ιδέα !!! Μπράβο !!!
    Και εύχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα με την πετρούλα σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eυχαριστώ κορίτσια για τις ευχές και για τα καλά σας λόγια για το ρολογάκι. Κι εγώ αυτό ελπίζω να΄χει κόσμο η έκθεση γιατί τα ρολόγια μας είναι πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα με τρελλάνετε με τις ιδέες σας!Υπέροχο..υπέροχο πραγματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια στη δημιουργό, αλλά και στον ξάδερφο.
    Ανεκτίμητη αξία η οικογένεια (ειδικά όταν έχει και δημιουργικότητα)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εκπληκτικό το ποδηλατο-ρολόι! Αψογος βοηθός ο Σπύρος! Τελειο το αποτέλεσμα! Να'σαι καλά, Κωνσταντίνα και να'χεις μιαν όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κωνσταντίνα, καλημέρα!!!!
    Δεν πρόσεξα το ρολόι σου γιατί....... έπαθα κολικό νεφρού!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ακόμη τρέχω και δεν φθάνω και όταν είδα σήμερα ότι το είχε βάλει η Ρένα τότε ξύπνησα και ΄μπήκα στο μπλογκ σου και τι είναι αυτό πάλι,επιδημία έχει πέσει????
    Έχω ακούσει αλλους 2 με κολικό αυτές τις ημέρες!
    Ο πόνος φοβερός,πονάω ακόμη πολύ και μάλλον πάω κι εγώ για λιθοτριψία!
    Σε φιλώ πολύ περαστικά μας και πάλι ευχαριστούμε για το μοναδικό ρολόι!
    Και τον Σπύρο βεβαίως - βεβαίως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλάκα κάνεις!!! Κι εσυ??τι εγινε ρε παιδιά??? εγω Πέμπτη πρωί παω Σισμανόγλειο για λιθοτριψια. Δεν παλευεται!!!
      Περαστικά κοριτσάκι μου!!!

      Διαγραφή
  14. Το ρολόι σου απίστευτο. Όσο για τον κολικό σου εύχομαι περαστικά.Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Περαστικά Κωνσταντίνα μου, περαστικά και σε όλες.
    Το ρολόι σου είναι μοναδικό και πολύ πρωτότυπο !
    Καλό απόγευμα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!!