Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

"Xαρταετοί της Καρδιάς"

Καλημέραααααα
Τι κάνει η γειτονίτσα μου??? σας έλειψα?? έχω χαθεί το ξέρω, αλλά δεν είχα όρεξη καθόλου για χειροτεχνία τόσο καιρό........δεν έκανα τίποτα απολύτως.....γι΄αυτο κ εξαφανίστηκα.
Να όμως που μου δώσατε κίνητρο να στρωθώ στην δουλειά.......κ να στρώσω κ αλλους μαζί. χαχχα

Μια Γιορτή Αγάπης που θα στηθεί στην Βέροια για την "Πρωτοβουλία για το παιδί" ,13-14 & 15 Μάρτη 2015.




Ενα τελαράκι ,με μια χαρτοπετσέτα , ακρυλικά χρώματα, κ λίγο νήμα κ έφτιαξα αυτον τον κοριτσίστικο χαρταετό. Ελπίζω να αρέσει κ να διακοσμήσει κάποιο δωμάτιο.



Η αδερφούλα μου η Πολυξένη έφτιαξε ενα στεφανάκι με νήμα, κ το διακόσμησε με χαρταετούς απο τσόχα κ συννεφάκια φουσκωτα με γουνίτσα. 


Αυτά για αρχή!! Ευχομαι να γεμίσει ο ουρανός της Βέροιας πολλούς χαρταετούς!!! 
καλοτάξιδοι να΄ναι!!!

12 σχόλια:

  1. Πραγματικά χάθηκες κορίτσι μου αλά ουσιαστικά αν δεν είχες διάθεση καλά έκανες! Ούτως ή άλλως την διαθεσή μας φανερώνουμε εδώ! Γιατί λοιπόν να καταπιεζόμαστε αν δεν βρίσκουμε χαρά!! Πάντως καλώς ήρθες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κωνσταντίνα μου , μας έλειψες πολύ.
    Χαίρομαι που σου έδωσε κίνητρο η καινούργια πρόσκληση.
    Υπέροχες και οι δύο κατασκευές σας.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μα τι ομορφα κ τα δυο!!!!! κ πρωτοτυπα...μπραβο γειτονισσα....καλως ηρθε κ στη δικη μου παρεουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κωνσταντίνα μου υπέροχες οι δημιουργίες σας!!!!! Καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνετε!!!! Πολλά φιλιά και ευχές για όμορφη εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλοτάξιδες οι όμορφες δημιουργίες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφες και τρυφερές οι δημιουργίες σου!!! Να είσαι καλά και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...καλημερα..πολυ ομορφοι..θα πεταξουν ψηλα..καλη και χαρουμενη βδομαδα..σε φιλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μπραβο κοριτσια ..υπεροχα!!
    καλοταξιδα!!!
    καλη συνχεια!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστούμε πολύ!!! Καλή εβδομάδα σε όλες!!!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφοι οι ταξιδιάρικοι χαρταετοί σας, Κωνσταντίνα !!! Μπράβο και στις δυό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλοτάξιδοι οι χαρταετοί σας, Κωνσταντίνα!! Γειά στα χέρια σας και σένα και της αδελφούλας σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ-πολυ ομορφα ολα!!! Να εισαι καλα παντα να δημιουργεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!!