Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

ΚΕΡΑΜΙΚΗ



Καλημέραααα!
Σήμερα ειπα να σας εκθέσω καποια κεραμικά έργα μου (τελειως ερασιτεχνικά βέβαια) . Εχω ασχοληθεί 2 χρονια, πήγαινα στον Δήμο Χαιδαρίου . Φτιάξαμε αρκετά πραγματάκια .
Στο τέλος κάθε χρονιάς ο Δήμος εκανε και συνεχίζει και κάνει έκθεση 3 ημερών, όλων των ειδικοτήτων (χειροτεχνία, κοσμημα,κεραμική, ξυλογλυπτική ,ζωγραφική κτλ) στο Παλατάκι Χαιδαρίου.
Ενας λόγος που σταμάτησα ήταν οτι άργησαν πάρα πολύ να οργανωθούν σαν εργαστήριο. Την 1η χρονιά ειχαμε μονο ενα ειδος πηλού και πολύ λιγα πυροχρώματα και ενα χαλασμενο καμίνι. Την 2η χρονιά με παρότρυνση της δασκάλας μας φιλοτιμήθηκαν και μας πήραν διαφορα ειδη πηλού ,οξείδια , μπατανά κτλ.
Ενα άλλο που με εκνευριζε πολύ ήταν οτι ενώ προχωρούσε το εργο , και παιδευόμουν και εφτανα στο επιθυμητό αποτέλεσμα.... στο ψήσιμο πολλά εργα μου σπάσανε με αποτέλεσμα κάποια απο αυτά να τα εχω κολλημένα και στιβαγμένα σε κούτες, για να μην τα πετάξω τελείως-τοσο κοπο εκανα!! :-)))
Υπάρχουν βέβαια και αρκετά που στολίζουν το σπιτι και το εξοχικό μου και αισθάνομαι περήφανη γιατί ειναι απο τα χεράκια μου...και ας μην ειναι τοσο τέλεια!

Αποφάσισα να επιστρέψω απο Σεπτέμβρη (μιας και εχασα αυτην την χρονια) στα μαθήματα κεραμικής μιας και μου εχει λειψει πολύ(ελπίζω να μην εχει κλεισει το τμήμα μέχρι τότε...μιας και η κρίση εχει χτυπήσει τον Δήμο και εχουν αρχίσει τις περικοπές) !!!
Ήδη εχω αρχισει να παίρνω ιδέες για καινούργια εργα ...
Σας παραθέτω λοιπόν μερικά . Σε κάποια εχω τραβήξει φωτογραφία κατά την προετοιμασία και το τελικό αποτέλεσμα. Περιμένω αποψεις...


Επηρεασμένη απο το Αιγαίο:








Αφηρημένο
τελαρωμένο στην έκθεση :

Μασκα και πιατέλες σε σχήμα φύλλου με οξείδια :





Μάσκες με καλούπια :






Δώρο στον άντρα μου που εισάγει τακάκια για μοτοσυκλέτες απο την εταιρεία FERBE :

1. προετοιμασία 2. βαμμένο 3.τελαρωμένο στην εκθεση



Τριαντάφυλλο




Αλογα :

1.Προετοιμασία 2.Βάψιμο 3.Τελαρωμένο




Ταυρομάχος- Picasso(με μπαντανά) + Φάρος


Ρολόγια





Δίσκος

Ο πρώτος μου δίσκος , με καφέ πηλό και μπαντανά λευκό ,που δυστυχώς στο ψήσιμο ράγισε στην μέση ακριβώς.... :-(

Άλλος ενας σπασμένος πίνακας... στην κούτα κι αυτός :



Πιατέλες
Η δική μου ειναι η καφέ με τα οξείδια.

Πάλι η καφέ πιατέλα με τον μπαντανά

Διάφορα



προοριζόταν για καθρέφτης αλλά....δεν τα κατάφερε.... εγινε κομματάκια.



Το 1ο μου θεόστραβο βάζο- στο χέρι όχι στον τροχό , που τελικά το τρύπησα και το σκάλισα και το εκανα Θαλασσινό φωτιστικο για ρεσώ . Καθώς επίσης και ενα μάτι που το περασα με οξείδια.





Επηρεασμένη απο εργα της Κας Αναστασακη (καμμία σχέση βέβαια...χαχαχα)
ΚΥΒΙΣΤΗΣ :





Πουλιά







Δεν ξέρω τι ακριβώς ήταν αυτό .... βεντάλια μάλλον αλλά μου άρεσε πολύ. Εβαλα τον θείο μου που ειναι ηλεκτροσυγκολητής και μου εφτιαξε την σιδεριά και κολλησα επάνω τα κεραμικά κομμάτια.... περιττό να σας πω ότι ειναι ασήκωτο.... και εχει μια θεση στο σαλόνι μου (κάθετη όμως)




Τι ωραίο που ήταν και πως έγινε ε??? μουντζουρώθηκε απο τα οξείδια... πάντως το΄χω και αυτό στο σαλόνι....

Μάτια:

2 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα Κωνσταντίνα!!!
    Υπέροχο το σπιτικό σου και ιδιαίτερα τα κεραμικά σου!!! Καλή συνέχεια και καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!!