Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Δωράκι απο την Κική

Δευτέρα 11/4/11


Καλημέραααα!!!
Μα τι όμορφα που ξεκίνησε το πρωινό μου , όταν μπήκα στο blogοσπιτάκι μου και βρήκα μήνυμα απο την  Κική ότι κέρδισα το δωράκι που έδινε επειδή έφτασε τους 100 αναγνώστες...τώρα ειναι παραπάνω !!!!- giveaway
Να πω ότι τρελαίνομαι γι΄αυτά τα δεντράκια απο σύρμα και χαντρούλες αλλά ποτέ δεν αξιώθηκα να κάτσω να φτιάξω ένα.
Αισθάνομαι πολύ τυχερή που τελικά θα αποκτήσω κι εγώ ενα τέτοιο δεντράκι και που ειναι και το 1ο δωράκι που παίρνω απο γειτόνισσα!!!!! Σου ευχομαι Κική μου να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και σου υπόσχομαι οτι το δεντράκι σου θα εχει μια ξεχωριστή θέση μεσα στο σπίτι μου!!!
Σε ευχαριστώ και πάλι!!...και ανυπομονώ να παραλάβω το δωράκι !!!

Σας αφιερώνω το τραγούδι του Μουζουράκη που μου αρέσει τρελά αυτην την εποχή!ΦΙΛΑ ΜΕ ΑΚΟΜΑ
Καλή εβδομάδα σε όλους και όλες!!!



3 σχόλια:

  1. Με γεια και με χαρά το δωράκι σου!
    Το τραγουδάκι είναι από τα πολύ πολύ αγαπημένα μου!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mε γεια!
    Ευχαριστούμε για την αφιέρωση,από τα υπέροχα τραγούδια!
    Φιλιά-καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!!