Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Γυναικείες φιγούρες με μπουκάλια





Πέμπτη 28/4/11


Kαλημέρααααααααα!Χρόνια Πολλά , Χριστός Ανέστη!!
Εχω χαθεί λιγάκι γιατί εχω αρκετά τρεχάματα αυτές τις μέρες.Δεν προλαβαίνω σας λέω....:-))
Θα ήθελα να σας δείξω κάτι κοπελίτσες που φτιάξαμε στην χειροτεχνία απο μπουκαλια.(....λιγο αγριόφατσες βγήκαν βέβαια..χαχαχα ) .H δικές μου είναι η μικρή με το ροζ, και η κυρια πισω με το μπορντώ φόρεμα και τον κολιε.
Τα υλικά που θα χρησιμοποιήσουμε ειναι : 
  • μικρά μπουκάλια (τυπου perier κτλ.) 
  • μπαλάκια απο αφρολεξ αναλογα το μεγεθος του μπουκαλιου για το κεφάλι
  • εφημερίδες
  • χαρτί υγείας
  • ατλακόλ
  • πινέλο
  • στόκο
  • ακρυλικά χρώματα
  • κορδελίτσες, τρέσες και οτι αλλο διακοσμητικό βρούμε (τσαντάκια,κολιεδάκι κτλ)
 Αφού πάρουμε το μπουκάλι μας , στερεώνουμε το μπαλάκι στον λαιμό του με χαρτοταινία και το περνάμε 5 στρώσεις με εφημερίδες (όχι το κεφάλι).
Κολλάμε με χαρτί υγείας μαλλια ,στήθος και χέρια και αφήνουμε να στεγνώσει.
Περνάμε με στόκο για να καλύψουμε τα κενά.
Βαφουμε με ακρυλικά χρώματα και στολίζουμε με τρέσες,κολιεδάκια κτλ.
Δεν ξέρω αν σας αρέσουν , εγώ τις βρήκα πρωτότυπες...
Φιλιά!! 

6 σχόλια:

  1. Xριστός Ανέστη!
    Κωνσταντίνα,τι κούκλες είναι αυτές!
    Πολύ όμορφες οι φιγούρες ,τέλεια ιδέα!
    Έτσι μου αρέσουν πολύ περισσότερο,άλλωστε έχω αδυναμία σε προσωπάκια.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες οι "μπουκαλένιες" φιγούρες Κωνσταντίνα,σίγουρα κάτι διαφορετικό!!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλα!!!! Η κατασκεβή σου είναι πολύ ωραία μπράβο. Καλή ιδέα για διακοσμητικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστος Ανεστη!!! κουκλες οι κουκλες σου!!Αλλα γιατι μονο μια φωτο και δεν τις βλέπουμε και τοσο καλά!!!
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ κορίτσια!
    Δυστυχώς ειχα μια μονο φωτογραφία απο την έκθεση που τις ειχα τραβήξει όλες μαζί. Τις 2 τις εχω στολισμένες στο πατρικό μου...υπόσχομαι οτι θα τραβήξω καλύτερες να σας τις δείξω και πιο καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ!!!!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΚΟΥΚΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΤΟ 100 ΜΕΛΟΣ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΚΕΣ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!!