Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Σαπουνάκια γλυκερίνης Νο2


Τετάρτη 5/12/12

Καλημέρα στην μπλογκογειτονιά!!! πως πάτε με το κρύο που επιασε??? αποφάσισε να χειμωνιάσει ε??? καλά την ειχαμε βγάλει τοσο καιρό χωρίς πετρέλαιο!!

Σήμερα θα σας δείξω κάποια σαπουνάκια που έφτιαξα το ΣΚ στο εξοχικό...οι φωτογραφίες δεν ειναι και τόσο καλές γιατί ξέχασα να παρω φωτογραφική μηχανή μαζι μου και τις τράβηξα με το κινητο.


σαπούνι γλυκερίνης με βότανο τσαγιού
μήλο-κανέλα, ο gingerman απο σοκολάτα


σαπούνι γλυκερίνης κανέλα και
το πουλάκι απο σοκολάτα


Σαπουνάκι γλυκερίνης με λούφα
και αρωμα κανέλα γαρύφαλλο
Ροζ σαπουνάκι γλυκερίνης
δίχρωμο σαπουνάκι με άρωμα κανέλας
Δίχρωμα σαπουνάκια με κακάο, βανίλια, μέλι
σαπουνάκι γλυκερίνης με βότανο τσαγιού μήλο κανέλα

σαπούνι γλυκερίνης με λούφα






Πως σας φαίνονται???
Να δω πότε θα βρω χρόνο να ασχοληθώ με τίποτα Χριστουγεννιάτικο!!

Καλά να περνάτε , φιλάκια!!!

9 σχόλια:

  1. Μα νομίζω ότι τα σαπουνάκια σου με υπέροχα αρώματα που θυμίζουν Χριστούγεννα, είναι χριστουγεννιάτικα!
    Πολύ πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Έλενά μου!! η κανέλα είναι βασική Χριστουγεννιάτικη μυρωδιά ε?? σωστή!!! οποτε να παρηγορηθώ οτι εχω μπει στο Χριστουγεννιάτικο κλίμα κι εγω!! χιχχιχι φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακόμη και τα σαπουνάκια μυρίζουν Χριστούγεννα!! Ομορφα, είναι Κωνσταντίνα! Φιλάκια!Και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και βέβαια Χριστουγεννιάτικα είναι τα καταπληκτικά και μοσχομυρωδάτα σαπουνάκια σου Κωνσταντίνα μου! Καλά, πώς τα έφτιαξες σ' ένα Σ/Κ, δε θέλουν ολόκληρο μήνα να "ωριμάσουν";
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια μερα στο καλουπι τα αφηνεις. Μετά απο δυο βδομάδες, μας ειπαν στο σεμινάριο,οτι μπορεις να τα χρησιμοποιήσεις.Του ελαιολαδου νομιζω θελουν μηνα.
    Ευχαριστώ κορίτσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα και φαντάζομαι και πολύ μυρωδάτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ Ασπα μου! οντως απο μυρωδιές σκίζουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα σαπουνάκια μοσχομυρίζουν μέχρι εδώ!!!Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ποσο μου αρεσουν τα σπουνακια..ειναι τοσο ομορφα δωρακια..να σαι καλα κοριτσι..χαρουμενη Κυριακη..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!!